09 Mac 2011

~ Pagi Yang Nyaman ~

..emm..malam tadi hujan selebat-lebatnya, so bila dapat tido malam tadi dengan nyenyaknya rasa nak selalu mcm ni..walaupun baby kesygn aku bangun tgah mlm sebab nak susu..tapi tu tak menganggu tido aku pun sebab dah terbiasa bila dah ada anak ni mesti tido malam pun dah lain..pagi yang nyaman tapi mata masih nak tido lagi..emm..rasa macam tak puas walaupun dah tido awal malam tadi..

Tiada ulasan: