14 April 2012

~ Belajar Menaip Secara Online ~

..orang kata menaip ni susah..tapi bagi aku menaip menggunakan mesin taip dulu lagi susah dari guna papan kekunci atau 'keyboard' sekarang ni..kalu menaip guna mesin taip dulu, kalau salah mana leh nak padam2 atau 'delete'..skarang ni kalau salah taip je boleh 'liquid', tak pun guna 'backspace' atau 'delete' je..setel masalah..


..susah ke nak menaip ni..ala senang jer..kalau nak blajar boleh g ke laman sesawang ni..kat sini nanti korang leh belajar menaip dan kalau ada kesalahan, kesalahan tu akan dikesan dan kita akan berlatih sampai pitam pun xper..silalah ke laman sesawang ni untuk belajar yer..selamat berhujung minggu dan selamat menaip..

klik link ni kengkawan.. typeusekeyboardguys ..

2 ulasan:

Ct R Miena berkata...

wahh kelas menaip pun guna online ek.. heheheh... untung2...

janxxx berkata...

sekarang ni semua boleh..semua dihujung jari anda jer..klik jer, dah boleh online..