23 April 2012

~ Isu PTPTN ~

..sebut je pasal ptptn ni kompom budak2 u yang graduate malas nak amik port..bukan apa saja je malas nak layan, kang banyak plak isu lain timbul..yang buat demo kat dataran merdeka tu sebab isu nak bayar ptptn ni ar diorg dok demonstrasi kat sana..apepun ni ada beberapa situasi yang boleh membantu korang memahami isu ptptn ni dengan lebih dekat..layan..nak karya asal situasi ni klik link ni .. fukkenblogspot.com ..


..dan yang ni pun boleh tahan gak celaka dia punya situasi..memang terbaik dari fukkenblogspot.com ..korang klik je link tu kalau nak tau lebih lanjut..memang terbaik dari ladang der ...


..lawak memang tak leh blah.. kredit untuk fukkenblogspot.com ..

Tiada ulasan: