Play Crypto Mining Game

11 April 2012

~ DiGi WWWOW Awards ~

..pergh nampak je iklan digi nih kuar, macam macam aku tengah pikir..nak daftar ke tak?bila mengenangkan yang aku baru mula berbloging semula dalam seminggu dua ni so aku abaikan je ar..man ar layak blog aku nak challenge blog2 lain yang dah memang mantop tu..


..lagipun nak daftar ni nak kena ada akaun facebook..memandangkan aku baru je deactivate akaun aku dalam 3 bulan lepas..so buat masa ni..biarlah begini..bagi peluang kepada yang betul2 layak jer..aku bleh cuba lagi nanti lain kali..


..terdapat banyak kategori, so korang yang berminat bolehlah try test mana yang berpadanan dengan blog masing2..terdapat banyak sponsor2 gak untuk event tahun ni..harap2 the best blog win..holla..


..pendaftaran untuk join program ni bermula pada dari 24 mac hingga 22 april ni sahaja..so korang cepat2 daftar ek..dah menang nanti jangan lupa kengkawan yg xdapat join dan yang kalah tu..


..macam mana nak daftar dalam program ni, lawatilah link dibawah ni..okey kawan2, selamat berblogging dan selamat berjuang..faito..chalos..


Tiada ulasan: