Play Crypto Mining Game

17 April 2012

~ LG Cinema 3D Smart TV ~

..zaman berubah, manusia berubah, dan teknologi juga berubah..dahulu untuk memiliki sebuah televisyen bagi sebuah keluarga amatlah sukar kerana harga televisyen ketika itu boleh dianggap mahal dan hanya keluarga yang berada sahaja dapat memiliki televisyen..perubahan teknologi dan peredaran zaman yang semakin pantas merubah segalanya, kini 'everybody not only can fly, everybody also can have smart tv'..dari sebuah televisyen yang besar dan berat hinggalah ke sebuah televisyen yang nipis dan ringan kini..

..dari era 'old school' hinggalah zaman millenium ni, perubahan kepada teknologi terutamanya televisyen sangat ketara..dari segi rupa bentuk, saiz, warna, berat, harga, fungsi dan kemudahan yang disediakan amatlah sangat drastik..kemunculan tv lcd, kemudian tv led, tv plasma dan kini smart tv dengan 3D menunjukkan perkembangan pesat teknologi televisyen.. semua syarikat tv berlumba-lumba memajukan lagi teknologi tv ini termasuklah LG..untuk melihat perkembangan teknologi LG yang lain rujuk laman sesawang ini lgblogdotcom  untuk lebih maklumat.


..sekiranya diberi peluang, aku ingin melihat sendiri persembahan tv LG yang terbaru ini kerana ini adalah peluang menjadi orang terawal untuk melihat sendiri teknologi smart tv terbaru ini dengan mata kepala aku sendiri..setakat tengok kat blog dan melalui gambar gambar sahaja, mana sama dengan melihatnya secara depan depan..kepada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut teknologi smart tv oleh LG ini boleh melayari dan klik link ini http://www.lg.com/my/tv-audio-video/televisions/televisions.jsp . 
  

..setakat sembang je tak guna der..cuba cuba ar singgah benta kat blog dan laman sesawang LG..bukan guna duit pun..guna jari dan klik je kat link tu..nak lagik best korang beli tv tu nanti baru masyuk..ade bran..dan tidak mustahil waktu terdekat ini kita boleh online kat internet dengan hanya menyentuh skrin tv tu tanpa perlu bersusah payah nak pakai streamyx atau broadband tu..teknologi tu dah ada, cuma belum benar benar dilaksanakan sahaja..tengok tv guna skrin besar, baru mantop der..terbaik!!


..nah aku bagi sebijik smart tv nih untuk korang semua..hahaha..korang hendak, aku pun nak jugak..tapi mana ada yang percuma, semua kene beli..nak percuma kalau dapat cabutan bertuah okey ar..apepun terbaik !! smart tv in da house !!

2 ulasan:

hamzah ian berkata...

pergh.. pasni takyah tgk wayang dah.. heheh

janxxx berkata...

lepas ni kita layan wayang kat rumah jer..tv pun dah besar..nak mantop beli one set skali dgn home theatre..ngam ho..